جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود ملی‌پوشان والیبال به‌خط شدند پرهام مقصودلو قهرمان بوندسلیگا شد
سرخط خبرها

آقای آجورلو ۲۰۰ واحد مسکونی پیشکسوتان استقلال چه شد؟

  • کد خبر: ۱۳۰۵۷۴
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
آقای آجورلو ۲۰۰ واحد مسکونی پیشکسوتان استقلال چه شد؟
درحالی که انتظار بود مصطفی آجورلو، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال بعد از جدایی عجیب از این باشگاه درباره اینکه چرا از سمتش کنار گذاشته شده، شفاف سازی کند، با انتشار پیامی کوتاه و مبهم بردایره ابهامات افزوده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مصطفی آجورلو، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال پیامی را منتشر کرده که درآن هیچ اثری از شفاف سازی بابت دلیل جدایی‌اش از باشگاه استقلال وجود ندارد. او با تاخیر چند روزه متنی را از طریق صفحه شخصی خود دراختیار عموم قرار داده که تنها به برخی مسائل کلی اشاره شده است.

در این پیام مدیرعامل سابق استقلال بدون اینکه توضیحی درباره ابهامات مالی اخیر که گفته می‌شود مشکلاتی را برای مدیران جدید ایجاد کرده، نداده است.

او درعین حال در متن منتسب به خود مدعی شده درراه ساختن یک باشگاه حرفه‌ای قدم برداشته که با وجود قهرمانی استقلال در دوران مدیریت او، اما هیچ نشانه‌ای از حرفه‌ای گری در عملکرد باشگاه استقلال در زمان مدیریتش دیده نشده است؛ همین که آجورلو نتوانست تعامل مناسبی را با سازمان لیگ و صدا و سیما به وجود آورد تا این اندازه حاشیه گریبان باشگاه را نگیرد، خود نشان دهنده تصمیم‌های نامناسب مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در دوران صدارتش بر صندلی مدیرعاملی این باشگاه است.

بدون شک اگر آجورلو در این موارد قدری با ملاطفت و سیاستمداری بیشتری حرکت می‌کرد نه تنها باشگاه استقلال را وارد چالش بزرگ با سازمان لیگ نمی‌کرد بلکه مدیران کنونی نیز ناچار نبودند دائما با درخواست‌های سازمان لیگ درباره پرداخت بدهی‌های کلان مواجه باشند که بعید است به این سادگی تامین شود.

بعد از ورود فتح الله زاده به باشگاه استقلال سازمان لیگ درتماسی که با وی داشته خواستار دریافت مبلغ ۱۰۰ میلیاردتومان شده است. سازمان لیگ مدعی است که در زمان آجورلو باید این عدد پرداخت می‌شد و حالا مدیران جدید باید این بدهی را پرداخت کنند.  

دراین شرایط که همگان نگران ادامه همکاری باشگاه استقلال با سازمان لیگ هستند، بهتر بود که آجورلو درباره این دعوا‌های دامنه دار که برای استقلال مصائب بزرگی را به وجود آورد وهیچ نتیجه مطلوبی به همراه نداشته، توضیح می‌داد. اینکه از نگاه او ساختن یک باشگاه حرفه‌ای به این معنا است که توضیحی درباره پرداخت نکردن بدهی به سازمان لیگ ارائه نکرد (بدهی که سازمان لیگ اعلام کرده حقوق همه باشگاه‌ها لیگ برتری است) نشان می‌دهد آقای مدیر بیش از آنکه نگاهی حرفه‌ای به مدیریت در چنین باشگاهی داشته باشد، خود رایی و نوعی پنهان کاری را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در دوران مدیریتش برباشگاه استقلال البته با سوالات بدون پاسخ مانده دیگری هم مواجه بود. برای مثال بار‌ها از او سوال شد که درباره پست کاری برادر زاده‌اش سعید آجورلو لااقل به هواداران این باشگاه توضیح بدهد وصراحتا اعلام کند که آجورلوی کوچک در چارت باشگاه استقلال صاحب چه سمتی است که درنشست مذاکره با سرمربی خارجی حاضر می‌شود، اما مدیرعامل سابق استقلال این سوال را هم بی پاسخ گذاشت و بدون اینکه اعتنایی به این درخواست‌ها داشته باشد باشگاه استقلال را ترک کرد.

البته آجورلو در نامه کوتاهش مدعی شده درآینده درباره برخی مسائل با هوادارن گفتگو خواهد کرد که همین موضوع هم محل بحث است که چرا او روشنگری درباره چرا‌های بسیاری که در دوران مدیریتش به جا مانده را به آینده پاس داده است؟!

آنچه مسلم است درشرایط کنونی آرامش استقلال از همه چیز مهم‌تر است که آجورلو نیز به آن تاکید کرده، اما پاسخ دادن به ابهامات مالی و برخی مسائل دیگر هرگز ارتباطی به مسائل فنی امروز استقلال نخواهد داشت و مجموعه بازیکنان ومربیان راه خود را می‌روند و هیچ دلیل منطقی پشت این مسئله وجود ندارد که سوالات متعدد درباره دوران کاری را بی پاسخ رها کرد.

به هرحال از مدیری که با هیاهوی بسیار گام به محیط استقلال گذاشت و آن جشن بزرگ را با برخی پیشکسوتان باشگاه استقلال برپا کرد و درآن مراسم وعده‌هایی همچون ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی برای پیشکسوتان را داد، انتظار می‌رفت دست کم درباره همان مواردی ادعایی جشن ابتدای فصل بیست و یکم حرف بزند و بگوید به جز قهرمانی استقلال که جامه عمل پوشانده شد چرا دیگر موارد هرگز به سرانجام نرسید؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->